Rabu, 12 Februari 2014

Isteriku duji lagi

Kali ni Puteh dah 9bulan kandungannya..kalau kitorang berdiri sebelahan,hah amek kaw ..sama je buncitnya...ekeke..Tapi masa ni kesian tengok Puteh,tak larat dah mukanya.
tu aku tak heran kalau dia tak larat masak..Senang citer masa preggy ni bnyak tapau je.So adalah mitos kata klau malas masa preggy nanti anak malas?Aku ignore je..nonsense tipikal mcam tu..
Bagi aku didikan kat luar perut tu yg lagi mustahak,dia belajar melalui penglihatan,deria dengar,deria rasa.Tapi jganlah malas tahap gaban ok.

  So ni last checkup ,dokter suh dtang masa due date nanti...Time 9bulan ni bebi menendang nendang je perut omaknya..kadang nampak kakinyatgah tolak..best ooo saat ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Follow by Email

Google+ Followers