Ahad, 10 Februari 2013

Kami punya Wedding days 3 & 10 Februari 2013


  Tak sah kalau dah nikah tak buat majlis kahwin :) kitorang punya majlis pada 3 & 9 Februari 2013.Seronok betul kahwin ni dapat berkumpul dgn kawan kawan,saudara n keluarga tapi bab paling tak best bila tang jalan tandang,semua mata pandang kita..segan betull ...berterabur aku jalan masa tu..ekeke..



Sabtu, 2 Februari 2013

Ijab dan Kabul kami


Alhamdulillah,puji segala syukur kehadrat illahi dengan sekali lafaz jiwa kami sudah di satukan..Selebihnya perasaan tu korang pun faham-faham sendirilah ye..Op coz lah gembira+hiba.Kami nikah pada tarikh lahir puteh 2 februari 2013.







Follow by Email

Google+ Followers