Selasa, 25 Mac 2014

Ahad, 23 Mac 2014

Amni Beday :)

Hah ni kak yong Damia ,Amni yg tengah nk potong kek .Ni celebration besday sempena cukup umur setahun ..Tahniah Amni,kami doakan Amni jadi anak yg taat,bijak dan jadi insan yg berguna :)

Sabtu, 15 Mac 2014

Cukur Damia

Rambut Damia ni lebat,kena cukur juga ..tak mau ler rambut dia dari dlm perut lgi tu..tpi tak berani nk cukur kepala Damia soft lgi..nak tak nak terpksa import tok barber dri Sg.Udang..(Atok ni pun tak berani tapi digagahi juga cucu sendiri juga kan :)

Selasa, 11 Mac 2014

Stroller(betulke eja?)

Hah ni stroller mak Damia yg teringin sangat nk beli..aku kata pkai yg besi punya tayar 1 yg buruh kontrak slalu pkai lgi murah & tahan,maknya taknak..Dah tentu Damia senyum lebor je ni..Natang ni kitorang beli kat Anakku..Harganya tak ingat ,refer lah sendiri kt sana ye..Ok kitorg dah boleh jln jln pasni ;) yuhuu...

Sabtu, 1 Mac 2014

Besday Abah & abang

Besday 1&2 Mac 2014 untuk abah dan abang aku iwan.Kali ni spesel sikit kami adik beradik pakat belikan hadiah handfon untuk abah..nak lagi spesel untuk mak skli pun ada.Datangnya idea ni dari abg ipar aku ,pami..Jenuh pastu nk ngajar diorg guna.tpi biasalah bnda baru nk bljar mesti bertatih dulu kan..no hal ler...ekeke

Follow by Email

Google+ Followers